FAQ

1. Jakie są adresy DNS naszego serwera?
Adresy DNS naszego serwera to:
- ns1.turbohost.pl [91.200.184.195]
- ns2.turbohost.pl [91.219.210.15].
2. Dlaczego nasz serwer nie działa około godziny 00:30?

Codziennie około godziny 00:30 przeładowywane są ustawienia serwera w związku z czym może występować jego niedostępność trwająca do 3 minut.

3. Czy mogę uruchomić skrypty CGI?

W celu zachowania bezpieczeństwa stron internetowych Klientów, nie oferujemy możliwości uruchamiania skryptów CGI.

4. Gdzie znajduje się PhpMyAdmin?
Panel phpMyAdmin znajduje się pod adresem WWW
http://mysql.turbohost.pl.
5. Jaki jest publiczny adres naszego serwera?
Adresy zewnętrzny naszego serwera to:
- 91.244.71.115.
6. Parametry poczty internetowej

W programach typu Microsoft Outlook® czy Thunderbird powinna przebiec w dużej mierze automatycznie. Jeśli napotkasz problemy z połączeniem z serwerem poczty przychodzącej (POP) bądź poczty wychodzącej (SMTP) lub IMAP skorzystaj z poniższych ustawień.

 

Login: PEŁEN adres e-mail (np. kontakt@moja-domena.pl).

Hasło: hasło które ustawiłeś przy tworzeniu skrzynki.

 

Adres serwera POP: turbohost.pl

Adres serwera SMTP: turbohost.pl

Adres serwera IMAP: turbohost.pl

 

Port POP: 110

Port SMTP: 587

Port IMAP: 143

 

Serwer poczty wychodzącej wymaga autoryzacji loginem i hasłem. Dla powyższych ustawień proszę WYŁĄCZYĆ SSL / TLS / STARTTLS.

 

 

Ustawienia zaawansowane

 

Poniżej prezentujemy zaawansowane ustawienia połączenia z wykorzystaniem SSL / TLS / STARTTLS.

 

Protokół Port Zabezpieczenie
POP 110 STARTTLS
POP 995 SSL/TLS
IMAP 143 STARTTLS
IMAP 993 SSL/TLS
SMTP 587 STARTTLS
SMTP 465 SSL/TLS
7. Do kiedy mogę opłacić wygasłą domene?

Domeny globalne
Uwolnienie domeny następuje po 36 dniach od daty wygaśnięcia.

 

Domeny Polskie
Uwolnienie domeny nastepuje po 30 dniach od daty wygaśnięcia.

 

Domeny Europejskie
Uwolnienie domeny nastepuje po 40 dniach od daty wygaśnięcia.

 

Domena po uwolnieniu trafia do rejestru domen wolnych - gotowych do rejestracji.